VR Cover Fitness Facial Interface & XL Spacer ל-Quest 2

VR Cover ידועה כחברה מעולה לאביזרי VR. היא מתמקדת באביזרים כמו ריפוד לפנים (Facial Interface), כבלים, מגני עדשות, רצועות ראש, קייסים ועוד. החברה ידועה בעיקר בזכות הריפוד לפנים שלה אך מאז שחרורה מותגים אחרים החלו ליצור מסגרות ברמה גבוהה מאוד גם. לכן VR Cover החליטו לשפר ולשחרר ריפוד פנים חדש לגמרי עבור ה-Quest 2 המתמקד במיוחד בכושר. למרות שכושר היה תמריץ גדול לפתות צרכנים חדשים לקנות Quest 2, באופן אישי, אני מרגיש שריפוד הפנים החדש מביא שפע של שיפורים ותכונות חדשות שעוזרות להחזיר את ריפוד הפנים החדש לאחד מריפודי הפנים הטובים ביותר עבור ה-Oculus Quest 2.

בקופסא

  • שני גדלים של רפידות עור PU
  • סט כיסויי היגיינה חד פעמיים
  • מסגרת לרפידה
  • מטלית ניקוי
  • מגן עדשות
  • מדריך הוראות

תכונות ושימוש

יש מספר תכונות חדשות שהשתנו בגרסה החדשה לעומת העיצוב הקודם. הראשון הוא שכל חומר הממשק החדש הוא כעת שילוב של גומי ופלסטיק. החומרים החדשים הללו מאפשרים לממשק הפנים להתכופף ולהתעטף מעט טוב יותר סביב הפנים וכתוצאה מכך, הם הופכים אותו להרבה יותר נוח ללבישה לאורך תקופות זמן ארוכות, במיוחד במהלך כושר שבו יהיה הרבה מהיר תנועה בתוך האוזניות עצמו.

התכונה הברורה הבאה של ריפוד זה היא שיש הרבה יותר ערוצי זרימת אוויר סביב החלק העליון והתחתון של ממשק הפנים. זה מאפשר לאוויר לזרום הרבה יותר טוב, דבר שחשוב מאוד עבור אימוני כושר ומשחק כללי. בנוסף, זה עוזר להפחית אדים מהעדשות. לעומת הדגם הקודם מבנה האף קצת יותר גדול ורחב, כך שהוא מפחית עוד יותר את רמת האור הזולג לאוזניות מתחת לאף. גם האופן שבו אזור האף מחובר לממשק הפנים השתנה מהעיצוב הקודם. כעת הוא מחליק על שני מוטות קטנים משני צידי אזור האף.

הערכה מגיעה עם שתי רפידות עור PU קצף בשני עוביים. הדק פחות מרופד בעובי 11 מ"מ וכנראה יציע שדה ראייה גדול יותר. השני יותר מרופד בעובי 16 מ"מ לנוחות גבוהה יותר.

XL Spacer Oculus Quest 2

בעוד שהספייסר של Meta Quest מוסיף 4 מ"מ, ה-XL Spacer של החברה מוסיף 6.5 מ"מ, ובכך נותן מקום נוסף לאנשים אשר לא מספיק להם המרווח המקורי. הספייסר של VR Cover מספק את המרווח הדרוש כדי להפחית את הפוטנציאל של מגע במשקפיים\ריסים בעדשה. הרבה משתמשים עם משקפיים לא יודעים זאת אך קל מאוד לשרוט את העדשה על ידי משקפיים לכן ספייסר חשוב מאוד. לפני שאתם קונים שימו לב לרשימת התאימות באתר.

סיכום

ריפוד הפנים VR Cover Fitness עבור ה-Oculus Quest 2 זמין בשחור וכחול. הוא נמכר עבור 29 יורו באתר של VR Cover. תוכלו לבדוק את הקישור כאן ולמטה כדי ללמוד עליו עוד ולרכוש לעצמכם אחד. יש הרבה מה לאהוב במוצר זה. הוא מתחבר בצורה מדוייקת ל-Quest 2, הוא עשוי מחומרים איכותיים מאוד, זרימת האוויר מצוינת ומקבלים שתי רפידות שונות. אם אתם מחפשים ריפוד פנים חדש או אולי רק לאחרונה רכשתם את ה-Quest 2 ואתם מחפשים להחליף את הריפוד המקורי, אני ממליץ לכם בחום לנסות את VR Cover Fitness Facial Interface. בנוסף, אם יש לכם משקפיים והספייסר המקורי לא מספיק גדול בשבילכם אני ממליץ על XL Spacer Oculus Quest 2.

לאתר החברה לחץ כאן