KIWI Design Upgraded Fitness Facial Interface ריפוד פנים ל-Quest 2

חברת KIWI Design החלה את דרכה בשנת 2017 יחד עם צוות של משתמשי VR הדוקים שחיפשו אביזרים איכותיים לשיפור החוויה. בעזרת פידבק מהציבור וצוות מוכשר החברה הצליחה לפתח מוצרים איכותיים מאוד וכיום נחשבת כאחת החברות המובילות בתחום. היום אנו נבדוק את ערכת ריפוד הפנים החדשה שלה.

בקופסא

  • מסגרת לרפידה
  • שני גדלים של רפידות עור PU
  • רפידת בד
  • מגן עדשות
  • ספייסר למשקפיים

תכונות ושימוש

נתחיל בהשוואה לריפוד פנים הראשון שהחברה פיתחה. הדגם החדש כולל ספייסר למשקפיים בניגוד לדגם הראשון שלא כלל והחלק של האף חוסם דליפות אור טוב יותר. בנוסף, נוספו מספר ערוצי אוורור בחלק העליון והתחתון אשר עוזרים להפחית חום ולחות. בדומה לדגם הראשון גם כאן נקבל מגן לעדשות.

רפידות העור PU בעובי 1.6 ס"מ רכות ומסייעות בהפחתת הלחץ על הפנים. החומר שלהן היפואלרגני ועמיד בפני זיעה. רפידת הבד בעובי 1.6 ס"מ ובניגוד לעור היא סופגת זיעה וניתן לשטוף אותה במכונת הכביסה. במשחקי ספורט השתמשתי בריפוד הבד ובמשחקים אחרים השתמשתי ברפידות העור, בזכות הוולקרו היה קל מאוד להחליף ביניהם.

אחרי שימוש רב אני יכול לדווח שריפוד הפנים של KIWI Design נהדר. לא היו לי יותר כאבים וחוסר נוחות כמו שהיו לי ברפידות המקוריות, אור מתחת לאף כמעט ולא נכנס ולא הצטברו אדים על העדשות בזכות האוורור המשופר. איכות הבנייה מרשימה מאוד, המסגרת והרפידות מתחברות בצורה קלה ונוחה אחת לשניה ול-Quest 2 עצמו.

סיכום

איכות גבוהה היא דבר שהפך למצופה מ-KIWI Design ובאמת יש לי רק דברים טובים לומר על מוצר. הוא מתחבר בצורה מדוייקת ל-Quest 2, עשוי מחומרים איכותיים, זרימת האוויר מעולה ומגיע עם שלוש רפידות. אם אתם מחפשים ריפוד פנים חדש או אולי רק לאחרונה רכשתם את ה-Quest 2 ואתם מחפשים להחליף את הריפוד המקורי, אני ממליץ לכם בחום לנסות את Kiwi Fitness Facial Interface. המוצר נמכר עבור 47 דולר באתר החברה שם תוכלו גם לבדוק מוצרים נוספים של החברה.

לעמוד קנייה של Kiwi design Upgraded Fitness Facial Interface