Kiwi Design Strap With Battery – רצועה עם סוללה ל-Quest 2

Kiwi Design ידועים בזכות אביזרים עבור מכשירי VR. מאז השקת ה-Quest 2 הם שיחררו מוצרים רבים המשפרים את החוויה. רצועת Oculus Elite Strap ידועה לשמצה מכיוון שהיא נשברת לכן היום אנו נבדוק את הרצועה החדשה של Kiwi Design עם הסוללה.

תכונות ושימוש

ראשית בואו נדבר על הצבע של הרצועה, תשמחו לדעת שזה אותו צבע של ה-Quest 2. כלומר זה נראה כאילו ככה הגיע המכשיר מהמפעל. מאחור נמצאת הסוללה, חיבור USB-C ו-4 לדים לחיווי מצב הסוללה. בגב הסוללה נמצאת חוגה לשינוי גודל הרצועה. בצד שמאל יש כבל USB-C שיוצא מהסוללה ומתחבר לקווסט, החברה צירפה גם קליפס קטן המתחבר לרצועת הצד ומחזיק את הכבל. הרצועה העליונה והכרית האחורית עשויות מעור PU בעובי 16 מ"מ. בשני הצדדים יש צירים המאפשרים להרים את החלק הקידמי עד 52 מעלות, זה נוח כדי לראות את הסביבה מבלי להסיר את המכשיר. רצועות הצד עשויות חומר פולימרי משודרג, ידידותי לסביבה ובעל חסינות קיצונית בפני כיפופים של למעלה מ-100,000 פעמים כך שלא צריך לדאוג שהן ישברו.

הסוללה מסוג ליתיום-יון פולימר, בנפח 6400 מילי אמפר, זמן הטענה שלה לבד לוקח כ-4 שעות, זמן הטענה על ה-Quest 2 על ידי הסוללה לבד לוקח 3 שעות, הטענה של ה-Quest 2 יחד עם הסוללה לוקח כ-5 שעות. כאשר הסוללה וה-Quest 2 מלאים ומחוברים זמן השימוש הכולל כ-6 שעות.

כדי להתקין את הרצועה צריך להוציא את הרצועה הקיימת. נחלוץ בזהירות את השני הצדדים, נוציא את ספוג הפנים ונשלוף את הרצועה העליונה. לאחר מכן ניקח את הרצועה החדשה נחבר את שני רצועות הצד, נכניס את הרצועה העליונה ונחזיר את ספוג הפנים, נחבר את הקליפס לרצועה השמאלית ולכבל. לבסוף, נחבר את כבל ה-USBC ל-Quest 2. לנוחות מרבית יש לכוון את החוגה האחורית ואת הרצועה העליונה לפי הראש שלכם.

בזמן השימוש שמתי לב שעיצוב ואיכות הבנייה מעולות, הרצועה בעלת שיווי משקל מצוין ויוצרת בסיס יציב. כאשר הסתובבתי מצד לצד בצורה קיצונית, ה-Quest 2 ישב בצורה בטוחה ביותר ולא זז. ריפוד העור הנדיב מונע מאזורי מגע כמו החלק העליון של הראש שלי לכאוב במהלך שימוש ארוך. הלחץ על הפנים שלי ירד משמעותית ולא הרגשתי כבדות לפנים או לאחור. העור לא סופג זיעה וקל לנקות אותו בעזרת המטלית המצורפת.

לסיכום

רצועת העילית המשודרגת של Kiwi Design העניקה ל-Quest 2 חיים חדשים עבורי. יש הרבה משחקים מדהימים, אבל אחרי שעה וחצי התחלתי לשים לב לכאבים באזור הראש והפנים. בנוסף חיי הסוללה של האוקולוס מגיעות לשעתיים – שלוש ולכן לא יכולתי לשחק יותר גם אם רציתי. הרצועה עם הסוללה של Kiwi Design פתרה לי את כל הבעיות. הכאבים נעלמו כלא היו וזמן הסוללה עלה לשש שעות! סוף סוף אני יכול לשחק בכיף ומבלי לחשוש שהמשחק יפסיק לי פתאום. אני ממליץ על רצועה זו בחום לכל מי שרוצה רצועה נוחה וחיי סוללה ארוכים.

לינק לרכישת המוצר