Kiwi Design On-Ear Audio Head Strap רצועת אודיו ל-Quest 2

זה נהדר שאנחנו מתחילים לראות מספר יצרני אביזרים מייצרים פתרונות אודיו עבור ה-Quest 2. הרמקולים הפנימיים של ה-Quest 2 לא רעים, אבל הם חלשים ולא טובים כמו אוזניות. רצועת האודיו של Kiwi משלבת את הרצועה המשודרגת שלה ומשלבת בתוכה את האוזניות.

בקופסה

אין הרבה דברים. אנו מקבלים את רצועת הראש עם האוזניות, תומך ראש אחורי עם רצועה עליונה ומדריך שמסביר איך להתקין את הרצועת על ה-Quest 2.

תכונות

הרמקולים בגודל 40 מ"מ ובטווח של 20-20,000 הרץ. הרפידה העליונה ברוחב של 46 מ"מ ובעובי של 16 מ"מ. החוגה מאחור מרגישה איכותית ונוחה לשימוש. ניתן לכוון את האוזניות למספר כיוונים כדי לקבל את המיקום הטוב ביותר. אם אתם מתכננים להשתמש ברצועת הראש הזו לכושר, כלומר עם פחות זרימת אוויר בין הכריות לאוזניים, כריות האוזניים הרכות הללו עלולות להזיע מעט. לשמחתי הם עשויים מחומר ידידותי לעור וניתן לנגב אותם בקלות לאחר מכן. העובדה שרצועת הראש הזו כל כך רחבה יותר אומרת שהיא לא תתאים יותר למארז רשמי, או כל מארז של רצועת ראש עילית, אז צריך לחפש מארז גדול יותר שיוכל להכיל את כל הרוחב של רצועת ראש זו.

הסאונד

אוזניות אלו שנוצרו במיוחד עבור ה-Quest 2 הן כנראה בין הטובות ביותר שהשתמשתי בהן. הבס איכותי למדי, במשחקים מבוססי מוזיקה, כמו Beat Saber פתאום יש בס עמוק שנחוץ כל כך בשביל הקצב. טווח הביניים צלול וברור והגבוהים נקיים ומאוזנים. חתימת הצליל היא בצורת V כפי שמצופה מאוזניות לגיימינג. החוויה החדשה הייתה נוכחת וסוחפת יותר מאשר שימוש ברמקולים המובנים באוזניות Quest 2. אני חושב שהאוזניות האלה הן בהחלט שיפור לעומת הרמקולים הפנימיים של ה-Quest 2, בנוסף האודיו שלהן לא יישמע על ידי כל מי שנמצא בקרבת מקום. אמנם אוזניות יוקרתיות יותר כמו ה-Logitech Pro VR יהיו איכותיות קצת יותר וישמעו קצת טוב יותר אך הן עולות יותר ולא נוח להרכיב אותן על הראש.

סיכום

בסך הכל, רצועת הראש הזו היא תוספת פנטסטית לכל מי שמחפש רצועת ראש נוחה יחד עם שיפור גדול באודיו במוצר אחד. היה לי הרבה יותר כיף לשחק עם האוזניות של הרצועה מאשר הרמקולים המובנים. רצועה זו נמכרת בדרך כלל במחיר של $79.99 ישירות מ-Kiwi Design אבל תוכלו למצוא אותה גם באמזון במחיר נמוך יותר. אם אתם מרוצים מהרמקולים המובנים או משתמשים באוזניות חיצוניות ורק רוצים רצועת ראש נוחה או רצועה עם סוללה מובנית אני יכול להמליץ בחום על Kiwi Design Strap With Battery.

לאתר החברה ועמוד המוצר