Kiwi Design Extended Controller Grips גריפ ל-Quest 2

כאשר קיבלתי את ה-2 Quest דבר אחד שלא התלהבתי ממנו היו השלטים שהגיעו איתו. בתור מישהו עם ידיים גדולות רציתי שהם יהיו קצת יותר ארוכים. זה המקום שבו Kiwi Design נכנסו לתמונה ועיצבו כיסוי שלטים עם אחיזה ארוכה יותר.

בקופסא

  • שני כיסויים לשלטים
  • ארבע רצועות לסוללה
  • שני מגני טבעות
  • שני פדים לידיים

התקנה

קל לחבר את הכיסוי לשלטים, לוקח לא יותר ממספר דקות. כל מה שצריך זה להסיר את מכסי הסוללה והסוללות הנוכחיים, ולהכניס את הבקר למכסה האחיזה של KIWI. לאחר מכן להכנס את הסוללה – זכרו לשים אותה על גבי פס הפלסטיק הקטן כדי להקל על הסרת הסוללה כאשר היא זקוקה להחלפה. לאחר מכן אפשר להתקן את החלק העליון על פני הבקר, ולהשתמש במחברים מאחור כדי לשמור אותם במקומם. עכשיו נותר להתאים את אחיזת פרקי היד לגודל היד.

העיצוב

מבחינתי היתרון העיקרי של המוצר הוא ה-Knuckle Strap והאחיזה הנוספת לשלט. שמתי לב שרצועת המפרקים היא הדרך הנוחה והטובה ביותר לשמור על השלט ביד. יתרון נוסף הוא היכולת לפתוח את היד מבלי שהבקר ייפול. בניגוד לכיסויים אחרים כאן יש דלת לסוללה. זה מאפשר להחליף את הסוללה בקלות מבלי להסיר את הכיסוי תחילה. כאמור, דבר אחד שהפריע לי עם שלטי ה-Quest, הוא שלמרות שהם מתאימים לי בידיים, אני מעדיף בקר ארוך יותר. הכיסוי מרחיב את השלט בצורה מושלמת עבור אנשים עם ידיים גדולות יותר. באופן אישי זה עושה אותם הרבה יותר נוחים לאחיזה, במיוחד בשימוש ארוך.

שימוש

בבדיקה על פני ז'אנרים שונים, חלקם עם תנועות ידיים מהירות וחלקם עם תנועות ידיים איטיות יותר, השלטים עם הכיסויים עברו כל מבחן, לא הרגשתי אפילו פעם אחת שהם עומדים לרדת לי מהידיים, אפילו כשנכנסתי ישר לתוך סשן מהיר של Beat Saber. הם הרגישו ממש נוח על הידיים בכל משחק, ונתנו לי הרגשת ביטחון שהייתה חסרה לי. החלפת הסוללה פשוטה וקלה, אך לשם כך הקפידו להשתמש בלשונית הפלסטיק שהם סיפקו.

סיכום

אם השלטים של הקווסט קטנים לכם הרצועות הללו ללא ספק יעזרו לכם לאחוז בהם בביטחון. בנוסף, אתם מקבלים בחינם זוג מגני טבעות שעולות בדרך כלל $25. זהו עוד מוצר מוצק של KIWI Design, ובאמת מבסס אותם כחברה איכותית לאביזרי Quest.

לאתר החברה ועמוד המוצר