Kiwi Design VR Weight Controller סט משקולות לבקרי Quest 2

כל מי שעשה פעם חיפוש על אביזרים ל-VR בטוח ראה את חברת Kiwi כאחת החברות המומלצות ביותר בתחום. היום נבדוק אביזר מיוחד במינו, אביזר שאף פעם לא חשבתי לחפש אבל שראיתי אותו התעניינתי מאוד. משקולות ממשיות כדי להפוך את הבקרים לכבדים יותר. למה שנרצה לשים משקל בשלטים? שווה לקרוא את ההמשך.

בקופסא

  • שני כיסויים לחלק העליון של השלט
  • שני כיסויים לחלק התחתון של השלט
  • שני מגני סיליקון
  • שני חלקי חיזוק לבסיס השלטים
  • ששה מתאמים למשקולות
  • שש משקולות שונות
  • נרתיק לאחסון החלקים

תכונות ושימוש

הכיסוי הראשי מתאים סביב חלק טבעת המעקב הקדמית מבלי לחסום את חיישני המעקב כך שאין בעיות מעקב. הסט מגיע עם 6 משקולות מתכת של 50 גרם (שלושה לכל בקר) בתוספת שישה מרווחי פלסטיק נוספים (כל אחד שוקל כ-5 גרם). בקר סטנדרטי של 150 גרם עם כל המשקולות הופך ל-346 גרם בערך עם כל שלושת משקולות המתכת בפנים. חיבור ושחרור של המשקולות אינו תהליך ארוך, והתיק הנלווה עוזר לאחסן ולשמור את החלקים ביחד.

לכושר, המשקל המוסף הזה מוסיף רמה של התנגדות נוספת לתנועות במשחקי כושר. אם העליתם את הקילוגרמים במהלך תקופת החגים ואתם מעוניינים לרדת במשקל כדי להכין את הגוף שלכם לקיץ, אז משקולות אלו בהחלט יכולות לעזור בכך.

כאשר השתמשתי ב-150 גרם שמתי לב שזו כמות משמעותית של משקל נוסף לכל בקר. במשחקי הכושר כמו Fit XR ו-Les Mills Bodycombat הרגשתי שתוספת המשקל עזרה לי להתאמץ יותר ולהוציא יותר אנרגיה. במשחקים כמו Beat Saber העדפתי לשים רק 50 גרם מפני ש-150 גרם האטו אותי מאוד. המשקל מוסיף לחוויה במשחקי אקשן. כאשר אוחזים באקדח המשקל מוסיף ריאליזם לתחושת הנשק במשחק, גם כלי נשק כפולים וחרבות הרגישו טוב עם המשקולות בבקרים. עם זאת, ברגע שמרפים את הנשק כדי לפתוח דלתות, או לטעון מחדש, המשקל עדיין שם והחוויה קצת נפגמת.

סיכום

לדעתי המשקולות אידיאליות לכל מי שרוצה להשתמש ב- Quest 2עבור משחקי כושר. בנוסף,מי שרוצה להרגיש כאילו הוא אוחז בחפצים בעלי משקל כמו נשקים או חרבות המשקלות בהחלט מסייעות להרגיש כאילו הם באמת שם בתוך המציאות המדומה. אם אתם מחפשים דרך להעלות את קושי הכושר במובן הפיזי או לחוש בחפצים מציאותיים יותר אני בהחלט ממליץ לנסות את המשקולות של Kiwi.

לעמוד מוצר של Kiwi Design VR Weight Controller Compatible with Quest 2