עדשות מרשם של HonsVR עבור Meta Quest 2

VR נהייה יותר ויותר ידידותי למשתמש וכעת גם עובד בצורה אלחוטית ואינו דורש שימוש במחשב או בתחנות בסיס שהוצבו בעבר. יש הרבה פחות גבולות ל-VR ממה שהיו בעבר אבל יש עדיין דברים שמפריעים, אחד מהם הוא שאין מסנן אור כחול והשני הוא שמטא כמובן לא יכולים לכלול בערכה עדשות עם מרשם, לכן הערכה מגיעה עם ספייסר שעוזר להשתמש עם משקפיים אך פתרון זה לא נוח כלל ועלול לשרוט את העדשות של המכשיר. כאן מגיעה לעזרה חברת HonsVR.

תכונות ושימוש

נתחיל בהסבר קצר. אור כחול גורם להפרעה ביכולת מיקוד הראיה לאורך זמן ולכן בזמן עבודה ממושכת מול מסך יש תחושה של עייפות ויובש בעיניים. מחקרים הראו כי עדשות משקפיים שחוסמות קרינה כחולה מקטינות את בעיות אלו. לשמחתי HonsVR מאפשרת להוסיף להזמנת העדשות מסנן אור כחול בתוספת תשלום קטנה.

הזמנת העדשות הייתה פשוטה מאוד. כל מה שצריך לעשות זה למלא את הפרטים של המרשם שלכם, להחליט איזה תוספות אתם רוצים כגון פילטר אור כחול, מגן עדשות, ציפוי נגד סנוור וציפוי נגד שריטות. לשמחתי החברה שולחת את העדשות בחינם בהזמנה מעל $49 דולר. לוקח לחברה לייצר אותם בין 1-4 ימים ולהגיע לישראל בין שבוע לשבועיים.

העדשות הגיעו אלי עם נרתיק קשיח ומגן עדשות (אם בוחרים בכך). המסגרות עשויות מחומרים איכותיים ומרגישות מאוד מדויקות ויציבות. העדשות דקות וקלות מאוד, הרושם הראשוני בסך הכל טוב מאוד.

ההרכבה פשוטה למדי. צריך להסיר את ריפוד הפנים מה-Quest 2, לחבר את המתאמים על העדשות ואז פשוט לשים את העדשות בעזרת המגנטים. לאחר מכן פשוט מחברים מחדש את ריפוד הפנים. אם רוצים להסיר את העדשות כדי שמישהו אחר יוכל לשחק, פשוט מושכים אותם מהמגנטים תוך השארת המתאם במקומו.

אני לא מגזים כשאני אומר שמעולם לא נהניתי מחוויית VR כל כך. פתאום יש כל כך הרבה חדות. זה למעשה הוכיח לי עד כמה עדשות מרשם נחוצות. בנוסף, בזכות מסנן האור הכחול העיניים פחות התעייפו וכאבו מאשר בעבר.

סיכום

העדשות יוצרו ונשלחו אלי במהירות, מחירם נמוך יחסית למתחרים, המרשם בוצע בצורה מדויקת וההתקנה הייתה בעצם ללא מאמץ. זה לא מופרך לומר שאם אתם צריכים להרכיב משקפיים ב-VR, אתם צריכים לעשות את המאמץ ולהשיג לעצמכם זוג עדשות כאלו. אני ממליץ על HonsVR לכל אחד עם משקפיים משום שהם באמת עושים הבדל גדול.

להזמנת עדשות HonsVR Meta Quest 2